ارائه مدارک هویتی در زمان ثبت‌نام دانشگاه آزاد اسلامی حذف می‌شود

انتشارات موفقیت‌شناسی

امضا تفاهم‌نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ثبت احوال کشور ارائه مدارک هویتی در زمان ثبت‌نام در دانشگاه آزاد حذف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین سازمان ثبت احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: این تفاهم‌نامه در کاهش بروکراسی دانشگاه و تبادل اطلاعات اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: هر جوان دانشجویی وقتی به ما مراجعه میکند با مقدار زیادی از مسائل مربوط به احراز هویت مواجه می‌شود که این ارتباط با سازمان ثبت‌احوال می‌تواند موجب کاهش این مراحل شود و راحتی را برای دانشجویان به همراه دارد.

طهرانچی با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین گفت: آن چیزی که مردم انتظار دارند این است که تولید کننده فناوری باشیم و مصرف کننده نباشیم و ما باید یک سرای فناوری در موضوع ثبت‌احوال و اسناد قرار دهیم و باید کار‌های دانشگاه بنیان در این سرا‌ها تقویت شود و در حوزه طراحی نرم و سخت استفاده کنیم. 

وی افزود: ثمرات این تفاهم‌نامه و کاهش بروکراسی را دانشجویان در مهرماه خواهند دید که یکی از موضوعات مهم ما ارسال مدرک فارغ‌التحصیلان است که در حال حاضر زمان بر است و احراز نشانی این بروکراسی را برای ما کاهش خواهد داد.

کارگر، رییس سازمان ثبت احوال کشور نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تفاهم‌نامه باعث در اختیار قراردادن سرویس‌های هویتی برای دانشگاه آزاد است گفت: باتوجه به جامعه گسترده‌ای که دانشگاه آزاد دارد چه از لحاظ تعداد دانشجویان و پرسنل و چه از نظر پهنه جغرافیایی در همه امور دانشگاه آزاد به سرویس‌های هویتی وارد می‌شود و این کار در اصالت سنجی افراد و کم کردن بروکراسی احراز هویت کمک خواهد کرد.

در این مراسم طی امضای سند همکاری دیگری بین طرفین، امکان ارتباط الکترونیک بین سازمان ثبت احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا