مرکز جدید و چند زبانه فوریتهای ١١٠ در تهران راهاندازی شد

فرمانده فراجا از افتتاح مرکز جدید و چند زبانه فوریتهای ١١٠ در تهران خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد: این مرکز یکی از بزرگترین مراکز در کشور و منطقه است و خدمات بیشتری در این قالب به مردم ارائه میشود.
وی افزود: از زمان تولد مرکز فوریتهای ۱۱۰ تا امروز، درصد تماسها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش یافت و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس به مرکز فوریتهای ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی بوده است که بر این اساس مأموریتها انجام شد.
رادان گفت: سهم تهران از این تماسها و عملیاتها حدود ۱۴ میلیون تماس و ۵ میلیون و ۸۰۰ عملیات بوده است.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امروز در این مرکز فوریتهای پلیس حدود ۳۶۰ نفر از همکاران ما در ۳ شیفت کاری فعالاند و جهت پاسخگویی سریعتر و مرکز تجزیه تحلیل دادهها نیز جهت رسیدگی به دغدغه مردم راهاندازی شده است و پاسخگویی بهتری انجام میشود.
وی با ابراز اینکه “از استانداری، هلال احمر، اورژانس و آتشنشانی هم تشکر میکنم”، گفت: امروز تماسهای مردم با همکاران ما بهصورتی است که حتی اگر تماس از جنس پلیسی نباشد با اورژانس و هلال احمر ارتباط میدهیم و بهعکس و بهدنبال این هستیم سامانه یکپارچهای را راهاندازی کنیم.
رادان گفت: سامانه هوشمند نصب شده و برای مدیر مرکز مشخص است چهتعداد پشت خط و چه تعداد تماس پاسخگویی میشود و فاصله بین تماسگیرنده و پلیس یک تا دو تماس است و تلاش خواهد شد صفر شود همچنین ظرفیتها جهت پاسخگویی سه برابر شده است.
وی با بیان اینکه “در این مرکز همکاران ما به چند زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی در خدمت مردم هستند”، گفت: سامانه پیامکی هم به ۱۰ تا ۱۲ مورد ارتقا یافته است.
پایان پیام/