احمد وحیدی: طرح کالابرگ الکترونیکی آماده اجرا است

وزیر کشور با اشاره به طراحی سامانه‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح آماده اجراست.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، احمد وحیدی که در جلسه مشترک استانداران با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سخن می‌گفت، بر تحقق راهبرد چهارگانه ر هبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات، از اولویت‌های مهم استانداران در سال جاری است.

وی در ادامه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین را از دیگر موضوعات مورد توجه و پیش رو خواند و گفت: در این ارتباط برخی استان‌های مرزی در غرب کشور به صورت مستقیم درگیر هستند و سایر استان‌ها نیز لازم است به این استان‌ها یاری دهند.

وزیرکشور برگزاری راهپیمایی منظم، زمانبندی شده و سازمان یافته اربعین را از دیگر برنامه‌های مهم وزارت کشور خواند و افزود: اقدامات و برنامه‌های دست‌اندرکاران اجرایی آن برای اعزام زایران باید از مبداء شروع شود.

وحیدی همچنین بر توجه استانداران به آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در این ارتباط نیز فعال کردن ظرفیت‌های مردمی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی در حاشیه این نشست،گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در راستای تأمین کالا‌های کالاهی اساسی توسط وزارت رفاه تهیه شده و برای آن سامانه خوبی در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: هم‌اکنون چند ده هزار فروشگاه در کشور هماهنگ شده و در استان‌های مختلف اجرا می‌شود تا مردم ما بتوانند منابع یارانه را در قالب کالابرگ فعلا این ۱۰-۱۱ قلم را دریافت کنند؛ البته ممکن است بعدا تعداد این اقلام هم افزایش یابد.

وحیدی درباره نشست امروز گفت: نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در سطح استان‌ها بود. آمادگی اجرای سراسری این طرح وجود دارد و سامانه وزارت رفاه به‌غیر از تأمین کالا‌های یارانه‌ای، منافع دیگری هم دارد که در قالب شبکه ملی اعتبار می‌تواند امورات دیگری از جمله زنجیره تأمین و تأمین مالی را سامان دهد که البته در مقاطع دیگر انجام خواهد گرفت. ابهامات درباره این طرح رفع شده و مردم می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا