رشته «مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی» در دانشگاه علمی کاربردی ایجاد می‌شود

با تصویب شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، دوره مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر اظهار کرد: با دیجیتالی شدن کسب و کارها، بازارکارِ تولید محتوا بسیار پرتقاضا شده است. جستجو در اینترنت و موتورهای جستجو مثل گوگل و مطالعه مطالب منتشر شده در اینترنت برای دریافت اطلاعات مورد نیاز و یافتن پاسخ پرسش‌های مدنظر؛ یعنی دقیقا محتوایی که یک کارشناس تولید محتوا ایجاد کرده است، لذا این رشته بر مبنای نیازسنجی آموزشی و با هدف طراحی، ویرایش، انتشار و مدیریت محتوای دیجیتالی برای به‌روز نگه داشتن محتوا و تسلط به استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب‌نظران، با هدایت مستقیم دانشگاه، در ذیل گروه صنعت تدوین، تصویب و مقرر شد تا در مراکزی که شرایط، تجهیزات و امکانات مورد نظر را دارند، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموختگان این رشته با گذراندن دروسی چون ابزارهای حرفه‌ای و تخصصی تولید محتوا، مدیریت محتوا در دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی محتوا برای SEO و آزمون و ارزیابی محتوا و کسب قابلیت‌هایی چون مدیریت محتوا برای به‌روز نگه داشتن محتوا، توسعه بستر Front End محتوای دیجیتالی و طراحی گرافیکی دیجیتالی می‌توانند شغل طراح و تولیدکننده محتوای دیجیتالی و معمار و سناریست محتوای دیجیتالی را احراز کنند.

جمالزاده افزود: برای این دوره آموزشی در کنار آموزش‌های تخصصی، ۵۱۲ ساعت آموزش با عناوین دروس کاربینی و کارورزی ۱ و ۲ در قالب آموزش محیط کار پیش‌بینی شده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ می‌توانند ضمن مشاهده سرفصل دروس رشته مهندسی فناوری تولید و مدیریت محتوای دیجیتالی در بخش سرفصل برنامه ‌های مصوب در پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی uast.ac.ir در پذیرش جدید دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا