انتصاب دو ایرانی در فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی

 با انتخاب و رای نمایندگان حاضر در مجمع عمومی فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (Ficts) نماینده کمیته ملی المپیک ایران به عنوان رییس Ficts در منطقه غرب آسیا و کشورهای عربی و یک ایرانی دیگر عضو کمیته بین‌الملل این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، در مجمع عمومی فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (Ficts) که اواخر خردادماه امسال در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد، سیدمجتبی علوی، نماینده کمیته ملی المپیک و Ficts در ایران، با رای نمایندگان کشورهای حاضر در مجمع به عنوان رییس منطقه غرب آسیای فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی انتخاب شد.

وی در سه دوره گذشته صاحب کرسی در کمیته جوانان این فدراسیون جهانی بود.

همچنین در این مجمع جهانی که در خصوص برنامه ریزی المپیک ۲۰۲۶ زمستانی میلان ایتالیا برگزار می‌شد، محمد طیب، کارشناس بین الملل سینما و مدیر گروه هنر و تجربه، به عنوان عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی(Ficts) انتخاب شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران (زیر نظر کمیته ملی المپیک) نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) در ایران به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم‌های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی را برعهده دارد.

مقر فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا است که بیش از۱۳۴ کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو مناطق ۱۶ گانه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی که میزبان ۳۴ کشوراست. این جشنواره جهانی همه ساله در ماه نوامبر (آبان) با حضور چهره‌های سینمایی و قهرمانان ورزشی از کشورهای مختلف درشهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا