موفقیت بانوان پاورلیفتینگ با کسب مدال طلا و نقره در اولین اعزام بین‌المللی

ملى‌پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین‌قاره‌اى موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از صدور مجوز اعزام بانوان ایرانى به مسابقات جام بین‌قاره‌اى آسیا، اقیانوسیه و آفریقا در رشته پاورلیفتینگ براى نخستین بار در تاریخ، امروز دو ملى‌پوش بانوى کشورمان به مصاف رقباى خود رفتند.

شهلا قهرمانى در وزن ٦٩ کیلوگرم عملکرد درخشان شگفت‌انگیزى از خود به‌جاى گذاشت و توانست در حرکت اسکوات به مدال طلا، در حرکت پرس سینه به مدال نقره و در حرکت ددلیفت به مدال نقره دست پیدا کند.

قهرمانى با رکورد مجموع ٤١٧.٥ کیلوگرم بالاتر از رقبایى از کشورهاى نیوزیلند و هنگ‌کنگ به عنوان قهرمانى مجموع دست یافت و مدال طلا را بر گردن آویخت تا در اولین اعزام تاریخ، سرود ملى کشورمان در سالن رقابت‌ها طنین‌انداز شود.

الهام سلیمیان نیز در وزن ٧٦ کیلوگرم به مصاف رقباى خود رفت. ملى‌پوش بانوى کشورمان در حرکت اسکوات به مدال نقره و در حرکت پرس سینه به مدال برنز دست یافت. اوج کار سلیمیان در حرکت ددلیفت بود که با پشت‌سر گذاشتن رکورددار آسیا از کشور فیلیپین با ثبت رکورد ١٩٧.٥ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. سلیمیان در مجموع با رکورد ۴۴۵ کیلوگرم موفق شد در اولین تجربه خود به مدال نقره مجموع دست پیدا کند و روى سکوى نایب‌قهرمانى بایستد.

مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه بین‌قاره‌اى آسیا، اقیانوسیه و آفریقا با حضور ١٨ کشور از سه قاره در هنگ‌کنگ در حال برگزارى است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا