حکم دیوان عدالت اداری درباره «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره» اعلام شد

در پی شکایت سازمان «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور» دیوان عدالت اداری حکم بر تایید روال این سازمان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«با تائیدات خداوند متعال دیوان عدالت اداری در پی شکایت سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره از هیات مقررات زدایی در باره مصوبه شصت و یکمین نشست هیات مقررات زدایی به شماره 80/31709 ابلاغی مورخ ۱۴۰1/۲/۲۴ درباره چگونگی صدور پروانه اشتغال بدون هیچ گونه ارزیابی پیشینی ابطال و به نفع سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره حکم صادر کرد.

محضر آحاد جامعه روان‌شناسی و مشاوره، دانشجویان، فارغ التحصیلان، روان‌شناسان و مشاوران و اساتید که در این مدت دغدغه و نگرانی خود را ازشرایط پیش آمده برای رشته و پایمال شدن حقوق مردم به اطلاع سازمان رسانده‌اند، می‌رسانیم که دیوان عدالت اداری تصریح نموده مجوزهای روان‌شناسی و مشاوره مربوط به حوزه سلامت است، ارتباطی به کسب و کار و فعالیت اقتصادی ندارد و مصوبه هیات را ابطال نموده است.

مستحضرید، علیرغم مشکلات زیادی که برای مسولان سازمان ایجاد گردید به دفعات در رسانه‌ها از لفظ مجرم استفاده گردید و علیه ریاست سازمان به دادسرای کارکنان دولت شکایت و برای او کیفر خواست صادر گردید. امروز حقانیت و قانون‌مداری مسئولان سازمان و شورای مرکزی توسط دیوان عدالت اداری تایید و رسما ابلاغ گردید.

به اطلاع عزیزان متقاضی پروانه اشتغال می‌رساند، سازمان بر اساس مصوبات شورای مرکزی به تسهیل‌گری صدور پروانه اشتغال اقدام می‌نماید و از طریق ارزیابی پیشینی من جمله آزمون صلاحیت حرفه‌ای اقدام به صدور پروانه خواهد نمود. اطلاعات بیشتردر اطلاعیه‌های بعدی به سمع و نظر خواهد رسید».

برای مشاهده اخبار بیشتر درباره سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
سازمان نظام روان‌شناسی

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا