علیرضا علی‌احمدی به سمت رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

 «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی علیرضا علی‌احمدی را به‌ عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، براساس حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا علی‌احمدی که دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس است، به واسطه سابقه وزارت آموزش و پرورش در دولت نهم و آشنایی به مسائل و دغدغه‌های فرهنگیان به این سمت منصوب شده است.

براساس این گزارش، حدود ۷۰ درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند.

علی‌احمدی همچنین عنوان رئیس اسبق هیات رییسه صندوق‌های بازنشستگی کارکنان نفت و مشاور سابق برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی کارکنان صداوسیما را در کارنامه دارد.

به گزارش ایرنا، صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و ۶۳۰ هزار بازنشسته و حدود یک میلیون وظیفه‌بگیر به عنوان دومین صندوق بزرگ بیمه‌ای در کشور فعالیت دارد که بازنشستگان و از کارافتادگان ۵۲ درصد افراد تحت پوشش این صندوق را شامل می‌شوند.

افراد بازنشسته و ازکارافتاده با بیش از یک میلیون و ۲۹۸ هزار نفر بیشترین افراد تحت پوشش این صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهند. همچنین افراد بازنشسته و شاغل متوفی با بیش از ۲۸۷ هزار نفر، وارث و وظیفه‌بگیر با آمار ۳۸۳ هزار و ۷۰۶ نفر و افراد کسورپرداز نیز با ۹۲۸ هزار و ۴۱۹ نفر مجموع مشمولان بهره‌مند از خدمات صندوق بازنشستگی کشور به شمار می‌روند.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق بازنشستگی کشوری

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا