سازمان نظام روان‌شناسی: ثبت‌نام اعلامی توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم غیرقانونی و مخدوش است

در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور در پاسخ خبری که در خبرگزاری فارس منتشر شد بیانیه‌ای به شرح زیر برای انتشار در آن رسانه صادر کرد:

خبری تحت عنوان “انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از نظر آئین‌نامه‌ای مشکل ندارد” روز سه شنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۲ با کد خبری ۶۲۲۲۳ از قول احمد حسینی فلاحی نماینده محترم همدان منتشر شده است.

بر طبق قانون مطبوعات دستور فرمائید در همان صفحه و تیتر جوابیه این سازمان منتشر شود.

تعویق انتخابات سه ساله شورای مرکزی و هیأت بازرسان به دلیل کارشکنی و شکایت متعدد نمایندگان وزراء به دادستانی، هیأت دولت و مجلس می باشد، اراده سازمان در ان دخیل نبوده است.

ثبت نام اعلامی توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم‌ بر اساس آیین‌نامه هیأت وزیران ابلاغی ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ به دلیل اینکه هیأت اجرایی مرکزی تشکیل نشده است، بر طبق ماده ۱۲ همین آیین‌نامه تقویم انتخابات باید توسط هیأت اجرایی مرکزی پیشنهاد و توسط هیأت نظارت مرکزی تأیید شود سه نفر از پنج نفر از اعضای هیأت اجرایی مرکزی آیین نامه هیات وزیران، معاونین سازمان و‌ نماینده شورای مرکزی می باشند و از این‌ مصوبه و پیشنهاد اطلاعی ندارند اگر مصوبه‌ اصلاحی ابلاغ شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ مد نظر است که شامل و ثبت نام اعلامی با آیین‌نامه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ هیات وزیران که قبل از این‌ مصوبه است نمی شود. بنابرین ثبت‌نام اعلامی غیرقانونی است.

در عین بر اساس اخبار دریافتی و مستندات بعد از اتمام ثبت‌نام افرادی را به لیست اضافه کرده اند که ثبت‌نام را مخدوش کرده است. بر طبق ماده هشت و تبصره ۲ ماده ۷ قانون تشکیل سازمان مصوب مجلس شورای اسلامی اجراء مصوبات شورای مرکزی برای سازمان الزام اور است.شورای مرکزی در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ مصوب نموده است.

انتخابات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ توسط سازمان برگزار شود و از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ ثبت‌نام اغاز می گردد و‌ در موعد مقرر انتخابات برگزار‌می شود انتظار می‌رود همگان به خصوص رسانه ها به قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی که در رأس همه امورات است. احترام و یا با سازمان نظام روان شناسی و مشاوره همکاری نمایند.                      

روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و‌ مشاوره جمهوری اسلامی ایران

برای مشاهده اخبار بیشتر درباره سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا