افتتاح مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از افتتاح مدرسه تابستانه پارک با 155 دوره در زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، محمد نبی شهیکی امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه این مدرسه اظهار کرد: مدرسه تابستانه با هدف کشف، شناسایی و پرورش ایده ها و استعدادهای برتر، ارتقاء سطح مهارت های راهبردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان آغاز بکار کرده است.

وی افزود: امسال 155 دوره مهارتی با محوریت حوزه های رباتیک، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، فینتک، متاورس، بلاکچین، بازیس‌ازی، پویا نمایی، دوره های کارآفرینی و توسعه مهارت‌های فردی و … برای دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه ریزی شده که اجرایی خواهد شد.

به گفته شهیکی؛ از میان دوره های برنامه ریزی شده 90 دوره مربوط به دانشجویان و الباقی در حوزه دانش‌آ‌موزی است که برخی از آنها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی پارک به صورت رایگان ویژه دانش‌آموزان کمتر برخوردار حاشیه شهر زاهدان آموزش داده می شود و استفاده از دروس و دوره های این مدرسه برای عموم شهروندان آزاد است.

وی ادامه داد: قرار است در حین برگزاری دوره‌های این مدرسه سه جشنواره نیز دایر شود که اختتامیه آن نیز همزمان با جشنواره رباتیک است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا