ملی‌پوش شیرجه ایران با کسب ۳ طلا در مسابقات جهانی خوش درخشید

قائم میرابیان در رقابت‌های جهانی شیرجه رده سنی ۴۰ سال موفق به کسب سه مدال طلا در رشته‌های تخته یک متر، تخته سه متر و سکو شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، رقابت‌های جهانی ورزش‌های آبی بزرگسالان ۱۱ تا ۲۰ مرداد به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است.

قائم میرابیان از شیرجه‌روهای ایران، در رده سنی ۴۰-۴۴ سال مسابقات جهانی شیرجه بزرگسالان شرکت کرده است، ابتدا در تخته سه متر با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت.

میرابیان در روز نخست این مسابقات موفق شد در رشته تخته سه متر رده سنی ۴۰-۴۴ سال برای نخستین بار در تاریخ شیرجه ایران مدال طلا کسب کند. این ورزشکار در میان ۱۴ شرکت‌کننده در ماده تخته سه متر با کسب ۴۰۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و به ترتیب شیرجه‌روهایی از کشور آلمان و کانادا دوم و سوم شدند.

در ادامه میرابیان در تخته یک متر نیز موفق شد طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند. این شیرجه رو در میان ۱۴ شرکت کننده این ماده با کسب ۳۴۳٫۴۰ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و دومین مدال طلای خود را بر گردن آویخت.

این ورزشکار در رقابت‌های سکو با پیشی گرفتن از رقیبان خود، سومین مدال را هم به دست آورد. میرابیان در ماده سکو با کسب ۲۵۰٫۸۰ در جایگاه نخست ایستاد و سومین طلای خود را کسب کرد. در این ماده ۷ شرکت کننده حضور داشتند.

هادی نیکونژاد از قهرمانان اسبق شیرجه ایران نیز به عنوان مربی در کنار میرابیان در این رقابت‌ها حضور داشت.

انتهای پیام 

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا