پاسخ «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره» به برخی از ادعاها

انتشارات موفقیت‌شناسی

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور در اطلاعیه‌ای اظهارات «دکتر نعیمی» و «دکتر سلیمی» در برنامه آنلاین چهارشنبه شب آن‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، متن اطلاعیه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به شرح زیر است:


تکذیب اظهارات دکتر نعیمی و دکتر سلیمی در برنامه آنلاین چهارشنبه شب 

شب گذشته آقایان دکتر نعیمی و دکتر سلیمی در برنامه آنلاین اظهار داشته‌اند: «برنامه گفت‌وگو ریاست محترم سازمان نظام‌ روان‌شناسی و‌ مشاوره در سه‌شنبه شب قبلا ضبط شده و پس از مونتاژ به‌عنوان‌ برنامه زنده پخش شده است».

کذب محض است این برنامه با حضور هفت نفر از پرسنل سازمان که تا ساعت ۱۲ شب حضور داشته‌اند به‌صورت زنده پخش گردیده است. راوی دروغ گفته یا قصد شوخی داشته است.

درباره لغو انتخابات 1402/۵/۲۰ سازمان با حسن‌نیت به‌منظور همبستگی و تعامل پس از جلساتی که با حضور نهادهای نظارتی داشته است، در روز جمعه 1402/۰۵/۱۳ در محل سازمان جلسه مشترکی با دکتر مسجدی برگزار نموده، و روی مواد نحوه مشارکت توافق شده است.

مقرر گردید، پس از تصویب شورای مرکزی امضاء و مبادله شود. شورای مرکزی در همان روز تصویب نمود‌ و قرار بود در روز چهاردهم امضا و مبادله شود. اما از روز چهاردهم دوستان به بهانه مسافرت در جلسه امضا تفاهمنامه حاضر نشدند با زمان‌گیری به عهد و‌ قول خود وفا نکردند.

این‌که می‌گویند، لیست قرار بوده بدهیم، صحت ندارد، درصورت لزوم مفاد تفاهم‌نامه را منتشتر خواهیم کرد.

سازمان براین اساس و با درک اتحاد و تعامل انتخابات بیستم را لغو کرد ولی آقایان عهدشکنی کردند. سایر مطالب دوستان هم این‌گونه است، از جمله اعتبار احکام صادره سال ۱۴۰۰ که قبلا لغو شده است و درباره حق مدیریت مسئولان سازمان بر طبق آیین مالی و معاملاتی مصوب شورای مرکزی است، تعهد عدم دریافت حق مدیریت مربوط به اعضای شورای مرکزی و هیئت بازرسان است نه مسئولان و در چهار ساله گذشته تمام فرایند مالی و اداری قانونی انجام شده است، در صحبت‌های رئیس سازمان درباره شرکت یا عدم شرکت اعضا یا مطلبی دال بر تهدید و لغو پروانه نبوده است بیش ده هزار بیننده می‌توانند شهادت دهند، متاسفیم دوستان حرفی برای تخریب مسئولان سازمان ندارند به نشر اکاذیب می‌پردازند.

روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی ومشاوره


بیشتر بخوانید: دکتر محمد حاتمی: با مجاهدت «سازمان نظام روان شناسی و مشاوره» را حفظ کردم

برای مشاهده اخبار بیشتر درباره سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا