رامین حسین‌پور برنده بهترین فیلم‌نامه مستند جشنواره تاتنهام شد

رامین حسین‌پور نویسنده و کارگردان و کانسپتچوال آرتیست و آهنگساز ویدئو آرت «صورتگر» برنده بهترین فیلم‌نامه مستند فستیوال بین‌المللی جوایز فیلم پادشاه تاتنهام در ماه اوت شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، هدف جشنواره جوایز فیلم پادشاه، شناخت افراد خلاق و با استعداد است و در خصوص جوایز هر دوماه، شش اثر را گلچین می‌کند و در آخر سال میلادی در تمام شهرهای اروپایی به نمایش می‌گذارد و یک اثر منتخب جشنواره می‌شود و در مطبوعات کشور انگلستان مطرح می‌شود و جایزه نقدی به نفر اول فستیوال تعلق می‌گیرد.

ویدئو آرت صورتگر به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی رامین حسین‌پور در آخرین دستاورد، برنده نشان افتخار بهترین کارگردانی لندن و بهترین ویدئو تلفیقی جشنواره هنری برلین شد و دیگر دستاورد این ویدئو آرت برنده شدن در بیش از ۴۰ فستیوال بین‌المللی در بخش‌های طراحی صحنه، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، نویسندگی، معماری، تمدن، کانسپت، بهترین خواننده، آهنگسازی، نوازندگی، موسیقی متن، بهترین موزیک ویدئو، فیلم کوتاه مستند در شهرهایی چون نیویورک، لس آنجلس، کالیفرنیا، لاس وگاس، بودن، ایزمیر، پاریس، مونیخ، آمستردام، رم، مسکو، پراگ، زاگرب و استهکلم را در کارنامه هنری خود همراه دارد.

ویدئو آرت صورتگر در فهرست IMDb جزو ۵۰ اثر برگزیده این سایت معتبر سینمایی در ژانر مستند قرار گرفته است و سایت IMDb ,رامین حسین‌پور را بعنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده است.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ تحت مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز برعهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری به‌عنوان طراح ،مدرس،نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده است و تقدیر شده در مجله Euro Art house Cinema Day است.

حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیر برنامه هنری: محمد نظری، ، تدوینگر: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلم‌برداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی‌شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمد حسامیان، بازیگران: فاضل  مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، عضو تیم موسیقی: نیما نواپور و با تقدیر از فرید رضائیان و بهروز طباطبائی.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا