از ۳۳ کتاب کودک رونمایی شد

٣٣ کتاب در سومین آیین رونمایی کتاب انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با عنوان رویداد «فصل نو، کتاب نو» به کودکان و نوجوانان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، آیین رونمایی ٣٣ کتاب کودک و نوجوان اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که چاپ نخست آنها در فصل‌های پاییز و زمستان ١۴٠١ یا بهار ١۴٠٢ منتشر شده، پنجشنبه دوم شهریور طی رویداد «فصل نو، کتاب نو»، در محل این انجمن برگزار شد.

این برنامه، سومین نشست رونمایی آثار اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان طی دو سال اخیر بود و در آن به معرفی کتاب‌های داستان‌های کوتاه و داستان‌های مصور کودک و نوجوان پرداخته شد.

در این مراسم که با اجرای مینا حدادیان، نویسنده، فعال فرهنگی و کارشناس کتاب برگزار شد، دو کتاب از فرهاد حسن‌زاده با عناوین «مهتاب و دکمه‌ی قرمز» و «دل بده دل بده» از نشر میچکا و همچنین کتاب‌های مجید راستی با عناوین «یک خانه، چهل خانه!»، «گنجشک و انار» و «دلفین خندان، دلفین اخمو» از نشر محراب قلم و «اسب چوبی» از انتشارات به‌نشر به حضار معرفی شد.

«اولین ببر دنیا» نوشتۀ افسون امینی از انتشارات مدرسه، «سوسن طاقدیس» اثر تهمینه حدادی از نشر گویا و «جعبه‌ی خیال» تألیف فرزانه رحمانی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دیگر آثاری بود که در این برنامه به شرکت‌کنندگان معرفی شد.

در رویداد «فصل نو، کتاب نو»، دو مجموعه پنج‌جلدی «آشپز کوچولو» از انتشارات کتاب پرنده و «عاشق علم است» از نشر مهرسا با ترجمۀ محبوبه نجف‌خانی، مجموعۀ چهارجلدی «ماجراهای پادشاه نارنج و شاهزاده ترنج» به قلم معصومه یزدانی از انتشارات کتاب پرنده و مجموعۀ شش‌جلدی «اگر و مگر» شامل داستان‌های «بفرما لونۀ من» اثر نسترن فتحی، «هر ماری ماره» تألیف نیلوفر نیک‌بنیاد، «سؤال پیچونک و فراموش خان» نوشتۀ سمیرا قیومی، «کمدی که سؤال داشت» به قلم زهرا شاهی، «یه کار قایمکی» از زهرا جلائی‌فر و «پم‌پم و دوستانش» اثر شهرزاد شهرجردی از نشر پی نما به حاضران معرفی شد.

در این نشست که با حضور تعدادی از کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی برگزار شد، کتاب‌های «واگن بازنشسته» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «کفش‌های قرمز تو» از نشر بازی و اندیشه با ترجمۀ شبنم اسماعیل‌زاده و همچنین کتاب «قصه‌های شب» نوشتۀ جمشید رمضان‌زاده از نشر آبارون نیز رونمایی شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا