شهروندان می‌توانند یک روزه شناسنامه‌های خود را تعویض کنند

انتشارات موفقیت‌شناسی

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، سازمان ثبت احوال کشور یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میزخدمت درمحل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت در ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض می‌کند.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان بوده و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میزخدمت‌های جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از ساعت ۱۴ روز شنبه ۴ شهریور شروع به ارائه خدمت می‌کند، شناسنامه‌ها را یک روزه صادر می‌دهد و خدماتی همچون تعویض شناسنامه،‌ درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی ، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل ۲ قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی می‌باشد.

 این میزخدمت از امروز شنبه به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت ۱۴ الی ۱۹ پذیرای متقاضیان دریافت خدمت خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا