نسخه جدید چت جی‌پی‌تی به کسب‌و‌کار‌های بزرگ کمک می‌کند

رهبر هوش مصنوعی شرکت اوپن‌ای‌آی اعلام کرد که نسخه‌ای از چت‌ جی‌پی‌تی برای کسب‌وکار‌های بزرگ منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، رهبر هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» (OpenAI) اعلام کرد که نسخه‌ای از «چت‌جی‌پی‌تی» (ChatGPT) را برای کسب‌وکار‌های بزرگ منتشر می‌کند و همپوشانی را در اوپن‌ای‌آی و مایکروسافت، افزایش می‌دهد.

این شرکت عنوان کرد که چت‌جی‌پی‌تی امنیت، حریم خصوصی و دسترسی با سرعت بالاتر به فناوری اوپن‌ای‌آی را ارائه می‌دهد. مشتریان اولیه شامل شرکت‌های «کارلایل» (Carlyle) و «استی‌لادر» (Estee Lauder) و … هستند. هنگامی که چت‌جی‌پی‌تی متمرکز بر مصرف‌کننده در نوامبر منتشر شد، استفاده بیش از حد از هوش مصنوعی مولد در کار‌های روزانه از نوشتن تا کدنویسی آغاز گردید و در ژانویه به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. 

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از مردم در ایالات‌متحده از چت‌جی‌پی‌تی برای کمک به وظایف مربوط به کار خود استفاده کرده‌اند، حتی اگر کارفرمایان آن‌ها را دلسرد کنند. اوپن‌ای‌آی با راه‌اندازی چت‌جی‌پی‌تی امیدوار است کارفرمایان با استقبال از آن در محل کار احساس راحتی کنند.

مایکروسافت از طریق سرویس «آزور اوپن‌ای‌آی» (Azure OpenAI) خود دسترسی به چت جی‌پی‌تی را به مشاغل ارائه می‌دهد، اگرچه برای استفاده از آن، مشاغل باید مشتری آزور، پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت باشند. به گفته اوپن‌ای‌آی مشترکان شرکت چت‌جی‌پی‌تی نیازی به اشتراک آزور ندارند.

اوپن‌ای‌آی و مایکروسافت قبلاً خدمات همپوشانی را معرفی کرده‌اند و مشخص نیست که این دو شرکت تا چه حد بر سر مشتریان با هم رقابت می‌کنند.

یکی از سخنگویان اوپن‌ای‌آی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت چت جی‌پی‌تی با مایکروسافت بر سر مشتریان رقابت می‌کند، گفت: «مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که کدام پلتفرم برای کسب‌و‌کارشان مناسب است.»

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا