سید محمد هاشمی: زیرمجموعه‌ای جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادغام دو مجموعه در وزارت فرهنگ و تشکیل سازمان تنظیم گری و توسعه فرهنگ در فضای مجازی به عنوان زیرمجموعه جدید این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، سیدمحمد هاشمی درباره بحث تشکیل سازمان فضای مجازی در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ضرورت آن اظهار داشت: یکی از احکام پیشنهادی این بود که با توجه به شرایط روز و پیشروی‌های حوزه فناوری فرهنگ، هنر و رسانه، از ادغام مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و نهادهای مشابه آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مانند بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یک سازمان فضای مجازی شکل بگیرد.

وی عنوان این سازمان را سازمان تنظیم گری و توسعه فرهنگ در فضای مجازی برشمرد.

هاشمی گفت: چنین هویتی جزو مصوبات است که در اینجا هم در حوزه فناوری هم از حیث مخاطبی توجه ویژه به مساله مخاطبان بویژه نوجوانان بواسطه بنیاد ملی بازی های رایانه ای جزو دستور کار است.

معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره عملکرد دولت در دو سال اخیر و راندمان کاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای شدن مصوبات گفت: با توجه به دو سالی اولی که گذشت و دو سال تمهید و گاهی وقت‌ها زمینه‌سازی است و کارهایی که باید انجام شود، به میزان اهدافی که تعیین کرده بودیم تقریبا موفق بودیم و به نقاطی که می‌خواستیم سعی کردیم که برسیم.

وی افزود: با توجه به این که دو سال اول دولت بود و معمولا برخی کارها نیاز به مقدمه‌چینی، زمینه‌سازی و تمهیداتی دارند، تلقی و احساس ما این است که تقریبا مسیر موافق برنامه را پیش رفتیم و انشالله در دو سال آینده جهش حرکتی بیشتر خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: بر حسب آن چیزی که به عنوان تکلیف، برنامه و تعهد بوده تقریبا سعی کردیم با برنامه پیش برویم و فراتر از اقتضائات و توان زیرساختی – مالی هم تلاش کردیم این مهم را محقق کنیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا