مدال طلای گرندپری پاریس به مهران برخورداری رسید

تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ایران با اقتدار به مدال طلای گرندپری پاریس دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، در ادامه رقابت‌های تکواندو گرندپری پاریس که با حضور ۲۵۶ هوگوپوش برتر جهان در حال برگزاری است، متین رضایی و مهران برخورداری به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، متین رضایی در دور نخست برابر دوان کن از کره جنوبی در دو راند متوالی به برتری دست یافت و سپس مقابل کریم از اردن قرار گرفت و دو راند متوالی باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم، مهران برخورداری در اولین دیدار میگوئل سالاس از کلمبیا را به راحتی شکست داد و در ادامه برابر صالح از اردن قرار گرفت و در حالیکه هر کدام از هوگوپوشان در یک راند صاحب برتری شده بودند، نماینده اردن به دلیل آسیب‌دیدگی در راند سوم حاضر نشد تا برخورداری برنده اعلام شود.

برخورداری در یک چهارم نهایی مقابل پارک وو قهرمان سال ۲۰۲۲ جهان از کره‌جنوبی در دو راند متوالی پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید. او در این مبارزه مقابل کارل الن از آمریکا هم در دو راند برنده شد و به فینال رسید. مهران در دیدار پایانی، برابر اوپاس تولوس از یونان قرار گرفت و با برتری شیاپچانگ را ترک کرد تا به نشان ارزشمند طلا برسد.

برخورداری راند نخست را برنده شد اما راند دوم با برتری حریف به اتمام رسید تا این مبارزه حساس به راند سوم کشیده شود. در نهایت تکواندوکار شایسته کشورمان در این رقابت دشوار به برتری رسید تا تیم مردان ایران به دومین مدال طلا برساند.

روز گذشته نیز، مهدی‌ حاج‌موسایی به مدال طلا دست یافت، ابوالفضل زندی نقره گرفت و مبینا نعمت‌زاده هم در بانوان به مدال برنز این رویداد دست یافت.

فردا ابوالفضل عباسی در سنگین وزن به‌عنوان آخرین نماینده ایران به میدان می‌رود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا