کسب مدال طلا و نقره پرتاپ دیسک توسط ملی پوشان ایران

حسین رسولی و احسان حدادی توانستند در پرتاب دیسک به مدال‌های طلا و نقره دست یابند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد و احسان حدادی و حسین رسولی به عنوان نماینده‌های ایران در این رقابت شرکت کردند.

حسین رسولی، پدیده جدید پرتاب دیسک ایران، با ثبت پرتاب دیسک به طول ۶۲.۰۴ به مدال طلا دست یافت تا یک شاهکار را خلق کند. احسان حدادی دیگر پرتابگر کشورمان نیز با ثبت پرتاب ۶۱.۸۲ در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره رسید.

رسولی در پرتاب اول ۵۹.۴۸، پرتاپ دوم ۵۸.۴۱، پرتاب سوم ۶۰.۶۳، پرتاب چهارم ۶۲.۰۴، پرتاب پنجم ۶۱.۴۶ و پرتاپ ششم ۵۷.۶۱ متر را به ثبت رساند.

حدادی نیز در پرتاب اول ۵۸.۳۹، در پرتاب دوم ۶۱.۸۲، پرتاب سوم خطا، پرتاب چهارم ۶۰.۴۰، پرتاب پنجم ۵۹.۰۲ و پرتاب ششم ۵۷.۵۴ متر را به ثبت رساند و با قرار گرفتن در رده دوم به مدال نقره رسید.

نماینده چین نیز با پرتاب ۶۱.۱۹ به مدال برنز دست یافت.

در پایان این رقابت، احسان حدادی پس از ۲۰ سال با چشمان اشک‌بار از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. او در دوران حرفه‌ای خود ۴ مدال طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد و از این حیث با محمد نصیری وزنه‌بردار پیشکسوت کشورمان برابر شد و پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی لقب گرفت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا