ناهید کیانی موفق به کسب مدال نقره شد

نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران با شکست برابر حریف خود از کانادا به مدال نقره رقابت‌های گرندپری چین دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات روز نخست از گرندپری تائویان در چین، ناهید کیانی امروزدر مرحله نیمه نهایی برایر «تاتیانا مینینا» از روسیه دارنده نشان نقره المپیک ۲ بر یک صاحب برتری شد و به فینال وزن ۵۷- کیلوگرم صعود کرد. کیانی در فینال به مصاف «اسکایلر» از کانادا رفت و با شکست مقابل این هوگوپوش به مدال نقره دست یافت. این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود تکواندوکار کانادایی به پایان رسید.

لازم به ذکر است که کیانی پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را ۲ بر یک و «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال دو نقره جهان و نقره بازی‌های آسیایی از چین تایپه را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

در مسابقات امروز و در وزن ۵۸- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی بعد از برتری مقابل «شریف سلیم» از مجارستان، مقابل «تائه جون پارک» از کره جنوبی باخت و حذف شد. در همین وزن ابوالفضل زندی برابر «جوزپ تسکیرا» دور نخست کرواسی را شکست داد و سپس به «محمد خلیل جندوبی» نفر دوم رنکینگ از تونس باخت و حذف شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا