کسب جایزه ثبوتی- خواجه‌پور توسط استاد دانشگاه صنعتی شریف

دکتر هادی پرستارشهری دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف به دلیل ارائه “کاربرد کمومتریکس در تجزیه و تحلیل داده‌های کروماتوگرافی، تصویربرداری ابرطیفی و طیف سنجی مینیاتوری” موفق به دریافت جایزه ثبوتی- خواجه‌پور شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، جایزه ثبوتی-خواجه‌پور به افراد جوان‌تر از ۴۰ سال که مهم‌ترین کارهای پژوهشی خود را در ایران به‌ثمر رسانده باشند، اهدا می‌شود. ملاک اصلی در تعیین برندگان، پژوهش‌های برجسته و شاخصی است که در سطح بین‌المللی شناخته‌شده و دارای تاثیر عمیق در رشته‌ مربوطه باشند.

این جایزه به‌صورت چرخشی، هر سال در تعدادی از شاخه‌های علوم‌پایه(ریاضی، فیزیک، شیمی، علوم زمین، علوم زیستی و علوم رایانه) اعطا می‌شود.

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، هیات امنای جایزه ثبوتی-خواجه‌پور، برندگان هفتمین دوره این جایزه در رشته‌های علوم کامپیوتر، علوم زیستی و شیمی را معرفی کرد.

در هفتمین دوره از جایزه ثبوتی – خواجه‌پور، دکتر هادی پرستار شهری دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف به پاس تحقیقات ارزنده‌اش درکاربرد کمومتریکس در تجزیه و تحلیل داده‌های کروماتوگرافی، تصویربرداری ابرطیفی و طیف سنجی مینیاتوری، موفق به کسب این جایزه شد.

بیتر فعالیت این استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف و گروه کاری وی متمرکز بر تجزیه و تحلیل آنالیزهای کروماتوگرافی- طیف‌سنجی جرمی، تصویربرداری ابرطیفی و اخیرا طیف سنجی مینیاتوری با استفاده از کمومتریکس است.

این جایزه به ابتکار گروهی از استادان دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان و با حمایت مالی آنها و برخی از علاقه‌مندان به اهداف و رویکردها علمی و به پاس خدمات علمی بانیان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان، استاد یوسف ثبوتی و استاد محمدرضا خواجه‌پور بنیان نهاده شده ‌است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا