علیرضا بابایی: دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر؛ رویدادی متفاوت و نوآورانه است

دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر درمورد تفاوت‌های این رویداد در مقایسه با ادوار گذشته توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بابایی، دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در رابطه با این رویداد بیان کرد: امسال جشنواره با نوآوری‌های جدیدی همراه است که توصیه می‌کنم آئین نامه و فراخوان جشنواره مطالعه شود و مخاطب جشنواره مد و لباس فجر امسال با توجه به مسائلی که تعیین کردیم ویژند‌ها نیز جزء مخاطبان جشنواره دهم هستند و ویژند‌های لباس امکان رقابت با یکدیگر را دارند و طاووس زرین به ویژند‌ها تعلق می‌گیرد و تیم‌های طراحی امکان شرکت در این دوره از جشنواره را دارند و ما هیچ مشخصه خاصی را برای تیم‌های طراحی نگذاشتیم و هر دو نفر می‌توانند به عنوان تیم طراحی ثبت نام کنند. چون تیم طراحان مخاطبان وفادار ما در همه ادوار جشنواره هستند.

دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر تصریح کرد: تا سال‌های قبل، ویژند‌ها یا برند‌ها امکان شرکت در جشنواره مد و لباس فجر را نداشتند، اما امسال می‌توانند شرکت کنند و مجموعه یا کالکشن برتر را اعلام می‌کنیم و درنظر داریم که کالکشن برتر همزمان در فروشگاه‌های عرضه هم به فروش برسند. 

بابایی با اشاره به زمان و مکان دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر امسال مطرح کرد: زمان جشنواره مد و لباس فجر از ۲۹ دی ماه تا ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲است و در هفته مد فجر، طرح‌های برگزیده هیأت انتخاب به نمایش گذاشته می‌شوند و ۵ بهمن ماه اختتامیه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و مکان نمایشگاه هم، با نهایی شدن تفاهم‌نامه اعلام خواهد شد و حتماً در تهران خواهد بود و نمایشگاه و نمایش آثار را حتماً به صورت عکس و تصویر و نمایشگاه‌های ۳۶۰ درجه در سایت‌های خبری خواهیم داشت، اما هنوز، مکان نمایش آثار قطعی نشده است و اعلام خواهیم کرد. 

او ادامه داد: فراخوان و آئین نامه و بیانیه مضمون یا فشن بوک که طراحان باید از آن الهام بگیرند منتشر شده است و در سایت کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر و دیگر سایت‌های خبری وجود دارد و به طور مجدد، سایت ثبت نام اعلام خواهد شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر درمورد چشم اندازه جشنواره مد و لباس فجر در مقایسه با سال‌های گذشته تصریح کرد: برداشت ما این است که امسال جشنواره‌ای متفاوت از جشنواره‌های مد و لباس فجر سال‌های گذشته خواهیم داشت هم از لحاظ محتوا و هم در نوع اجرا؛ به طوری که امسال در جشنواره دوازدهم مد و لباس فجر سه بخش را داریم که عبارتند از: مد و صنعت، لباس تراز اجتماع و مد و رسانه که بسیاری از عکاسان، طراحان و طراحان پوستر، کارگردان فشن فیلم‌ها هم شامل دریافت طاووس زرین خواهند شد و امیدواریم که در حوزه رسانه مد، ایده‌های جدیدی ناظر به فرهنگ و هنجار جامعه خودمان داشته باشیم.

بابایی یادآور شد: امسال، جشنواره مد و لباس فجر برای چهار مخاطب درنظر گرفته شده است و تولید برای آن‌ها صورت می‌گیرد که شامل مردان، زنان، دختران و پسران است و به تعبیری، برای اولین بار طراحی برای نوجوان‌ها موردنظر قرار گرفته است و ویژند‌ها و طراحان تخصصی نوجوانان می‌توانند اقدام به طراحی لباس برای این گروه سنی کنند و شامل ۸ بخش است که توضیحات تکمیلی آن در آئین نامه موجود است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا