آکتور در جشنواره فیلم عربستان خوش درخشید

انتشارات موفقیت‌شناسی

سریال «آکتور» ساخته نیما جاویدی منتخب جشنواره فیلم «دریای سرخ» عربستان سعودی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، سومین دوره جشنواره «دریای سرخ» از ۳۰ نوامبر تا ۹ دسامبر (۹ تا ۱۸ آذر) در جده برگزار می‌شود و سریال «آکتور» به کارگردانی  نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، با بازی بازیگرانی چون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی و هستی مهدوی قرار است در گروه سریال‌های منتخب این رویداد به نمایش دربیاید.

این جشنواره مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را هم در کنار ۱۱ اثر از عربستان به نمایش می‌گذارد.

در این رویداد «آکتور» که از پلتفرم فیلیمو و نماوا پخش شده، به عنوان یکی از مجموعه‌های منتخب در بخش سریال‌ها در کنار آثاری از کشورهای مختلف جهان انتخاب شده و به عنوان نماینده ایران در جمع آثار برتر دنیا حضور دارد.

سریال «آکتور» که تازگی در بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره بین المللی Serielizados اسپانیا حاضر شد، پیش از جشنواره «دریای سرخ» هم چند جایزه بین‌المللی از جمله جایزه بهترین فیلمنامه از هجدهمین دوره آکادمی درامای سئول، جایزه بزرگ و بخش بین‌الملل جشنواره سریزمانیای فرانسه و دیپلم افتخار جشنواره سرین کمپ آلمان را به خود اختصاص داده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا