محمدمهدی اسماعیلی: «دهکده خلاق هنر قشم» تاسیس خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم برای افزایش اماکن فرهنگی گفت: اقداماتی برای تاسیس اماکن فرهنگی در قشم، مشهد، تبریز، خوزستان و مازندران همچون تاسیس «دهکده خلاق هنر قشم» انجام می‌شود که نتیجه آن در دولت‌های بعدی مشاهده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز جمعه با حضور در اتوبوس خبرنگاران عازم به کارخانه کاغذ و چوب مازندران، با اشاره به ۱۵ هکتار زمین که در قشم متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: پیشنهادهایی برای تاسیس دهکده خلاق هنر در دیگر شهرها وجود دارد، اما مایلم این اتفاق در قشم رخ دهد تا به هاب منطقه خلیج فارس تبدیل و این منطقه از حالت انفعال خارج شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اقدامات در مشهد توضیح داد: به زودی در شهرداری مشهد بحث کلنگ‌زنی مجموعه رسانه‌ای برای کشورهای آسیای میانه را انجام می‌دهیم. در تبریز نیز با بنیاد آذربایجان مذاکراتی انجام شده است، در خوزستان هم پیگیر مسائل هستیم.

جشنواره سینمای منطقه کشورهای خزر را در رامسر برگزار خواهیم کرداسماعیلی همچنین درباره اقدامات برای ساخت مجموعه فرهنگی مازندران گفت: جشنواره سینمای منطقه کشورهای خزر را در رامسر برگزار خواهیم کرد. به نظرم مجموعه تحولاتی رخ خواهد داد که در حوزه دیپلماسی فرهنگ و هنر مفید است.

وی با تاکید بر اقداماتی که دولت سیزدهم انجام خواهد شد، افزود: احداث «خانه جشنواره» در تهران یکی از این اقدامات است که بیش از یکسال است دنبال تملک زمین هستیم؛ به همین منظور امسال در مورد تامین زمین در منطقه ۶ رایزنی می‌شود تا محلی برای جشنواره‌ها در تهران فراهم شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این مجموعه ۲۰ طبقه‌ای با معماری ایرانی – اسلامی برای برگزاری جشنواره‌هایی مانند فیلم فجر مناسب خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا