راهکارهای رسیدن به آرامش و حس خوب در خانواده با سری جدید «اتاق شیشه‌ای»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما مجموعه «اتاق شیشه ای ٢» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد تا او را به فکر و تعمق کردن در زندگی مشترک زناشویی و خانواده هدایت کند.

هدف این برنامه، کمک به استحکام زندگی مشترک و دادن راهکارهایی برای رسیدن به آرامش و حس خوب در خانواده است.
در سری جدید «اتاق شیشه ای»، بیشتر به مسائل کودکان و نوجوانان پرداخته شده است.

 

موضوعات این برنامه هر یک بطور مستقل و اپیزود است. اهمیت احساسات و عواطف در زندگی مشترک، دوران بلوغ نوجوانان، ترس کودکان، نگهداری از والدین، زنان و مردان شیفت کار، اهمیت تفریح و سرگرمی در خانواده، اعتیاد، ازدواج سنتی و مدرن، انتظارات زنان در زندگی مشترک، حسادت، ناپدری، نامادری، دوران نامزدی، سالهای اول ازدواج، وابستگی زن ها… از جمله موضوعاتی است که با حضور روانشناسان و در قالب نمایش به آنها پرداخته می شود.

این برنامه در ۵۰ قسمت ٢٨ دقیقه ای در گروه ادب وهنر شبکه چهار سیما تهیه شده است و پخش آن از شنبه ۱۳ دی ماه آغاز شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: احمد ظریف رفتار، محقق: آرزو جوادی کما، تصویر بردار: یعقوب عباس فام، تدوین: محمد حسین محمود، مرضیه توکل نیا، هماهنگی: سیمین کرم زاده.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا