اعلام فراخوان ششمین دوره جایزه مصطفی (ص)

انتشارات موفقیت‌شناسی

ششمین دوره جایزه مصطفی (ص) در سه حوزه «علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «علوم، فناوری زیستی و پزشکی» و «علوم پایه و مهندسی» فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آثار نامزد برای ششمین دوره از جایزه مصطفی (ص) از سوی دانشگاه‌ها، مراکز علمی معتبر، انجمن‌های علمی و فناوری و مراکز رشد، آکادمی‌های علوم کشورهای اسلامی، پارک‌های علم و فناوری یا از سوی سایر دانشمندان و شخصیت های علمی برجسته به دبیرخانه این جایزه جهانی معرفی می‌شوند.

این جایزه در دو بخش؛ برگزیدگان جایزه مصطفی (ص) و برگزیدگان مقیم کشورهای اسلامی جایزه مصطفی به صورت فردی و یا گروهی، به مسلمانان جهان یا اتباع ۵۷ کشور اسلامی، بدون محدودیتی در سن، جنس و یا دین و مذهب اعطا می شود.

مهلت اشخاص حقیقی و حقوقی علمی و فناوری برای معرفی و ارسال آثار نامزد در این دوره از اعطای جایزه مصطفی تا روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ (۳۱ آگوست ۲۰۲۴) اعلام شده است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی معرفی نامزد یا ارزیابی و داوری این آثار و ثبت آن در سامانه به درگاه www.mustafaprize.org مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا