معرفی بانوان تأثیرگذار و موفق استان تهران

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران گفت که از طریق ارزیابی، بانوان موفق و تاثیرگذار در سطح ۱۶ شهرستان استان شناسایی و معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهره جعفری  مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران  اظهار کرد: انتخاب بانوان موثر و موفق از طریق ثبت نام در سامانه ویژه انجام می‌شود.

به گفته وی، در استان تهران هم مثل بقیه استان‌ها، ۲ دبیر اجرایی و دبیر علمی مسئولیت برگزاری کنگره بانوان موفق را بر عهده دارند که بانوان موفق را در فرایند داوری قرار می‌دهند.

مسئول هماهنگی شورای ملی بانوان تأثیرگذار در استان تهران ادامه داد: با توجه به جمعیت استان که متشکل از ۱۶ فرمانداری است شرکت کنندگان و متقاضیان زیاد هستند و فرایند داوری به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران اضافه کرد: با توجه به حجم بالای شرکت کنندگان از هر کارگروه سه تا پنج نفر به عنوان برگزیده استانی انتخاب و به مرحله بعدی در سطح ملی معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: در رقابت با برگزیدگان سطح ملی هشت برگزیده ویژه خواهیم داشت که کاندیدای سطح بین‌المللی این رویداد خواهند بود.

جعفری گفت: این جریان از سال گذشته با سه شاخص آغاز و برگزار شد، اما امسال در هر هشت محور زنان انتخاب و در فرایند داوری قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: کنگره اصلی تجلیل از بانوان اثرگذار در استان تهران همزمان با باقی استان‌های کشور کلید خواهد خورد و در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشکاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا