سامانه مشاوره آنلاین «سام» در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: سامانه سام (سامانه مشاوره آنلاین) در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است و دانشجویان می‌توانند به صورت صوتی و تصویری با مشاوران ارتباط برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دکتر نعیمی در دیدار با هیات رئیسه، مشاوران مراکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی اسلامی و اعضای کانون همیاران سلامت دانشگاه صنعتی قم به نقش مهم مراکز مشاوره در دانشگاه پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان ارائه راهکارهای پیشگیرانه در زندگی دانشجویی است. در این زمینه طرح‌های اجرایی در مرکز مشاوره دانشگاه‌ها بر پایه یادگیری مسائل اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی، ازدواج آگاهانه، حمایت و نشاط اجتماعی، بررسی مشکلات تحصیلی و آموزشی دانشجویان و مسائل کلانی که مرکز توجه مراکز مشاوره است، سازمان امور دانشجویان برای هر کدام از این موارد برنامه‌ها و راهکارهای مناسبی را به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است.

دکتر نعیمی از ایجاد سامانه «سام» در دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: سامانه سام (سامانه مشاوره آنلاین) است که دانشجویان می‌توانند به صورت صوتی و تصویری با مشاوران ارتباط برقرار کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی تصریح کرد: غربالگری و شناسایی دانشجویان، پیشگیری و توانمندسازی اجتماعی دانشجویان، درمان و فعالیت‌های اجتماعی محورهای کلان مورد تامل و بررسی مرکز مشاوره دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان است.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا