دبیر و اعضای هیئت علمی جشنواره شعر فجر معرفی شدند

دبیر و اعضای هیئت علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، دبیر و اعضای هیئت علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را منصوب کرد.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به علیرضا قزوه به عنوان دبیر علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر آمده است: «نظر به مراتب ارزشمند ادبی و تجربه گران‌سنگ جنابعالی در عرصه شعر و زبان ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

همچنین در احکامی جداگانه، محمدعلی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی، نغمه مستشار نظامی، محمد‌مهدی سیار، علی‌محمد مودب، سیداحمد میرزاده و زهیر توکلی به عنوان اعضای هیئت علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب شدند.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اعضای هیئت علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر آمده است: «نظر به فعالیت‌های ارزنده ادبی و تجربه گران سنگ جنابعالی در عرصه شعر، زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به عنوان «عضو هیئت علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و بهره‌مندی از هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب نظران در شناسایی و گسترش الگو‌های ادبی فاخر در حوزه پرسابقه و تمدنی شعر فارسی و اجرای وظایفی که در آیین‌نامه جشنواره مطابق با اهداف دولت مردمی برای ساختن ایران قوی آمده است؛ موفق و پیروز باشید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا