درخشش تیم رباتیک دانشگاه آزاد با کسب ۴ مدال در مسابقات اختراعات بین‌المللی دبی

انتشارات موفقیت‌شناسی

تیم رباتیک خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین المللی دبی، یک مدال طلا و ۳ مدال نقره را از آن خود کرد. 

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، تیم رباتیک خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین‌المللی دبی (DIS expo) که در دو سطح حضوری و آنلاین برگزار شد، در سطح حضوری و با طراحی و ساخت پکیج ایمنی مشاغل صاحب مدال طلا و برای طراحی و ساخت دستگاه ماگ هوشمند و اپلیکیشن محافظت از پوست به مدال نقره دست یافت. همچنین در سطح آنلاین این مسابقات با ارائه طرح کیف هوشمند یادآور نیز به مدال نقره رسید.

مهندس ریاحی سرپرست تیم خانه ایده گفت: پکیج ایمنی مشاغل شامل سه محصول «کلاه ایمنی»، «گوش گیر صنعتی» و «ماسک هوشمند» است که برای استفاده کارگران مشاغل سخت طراحی و ساخته شده است. 

ریاحی افزود: دستگاه ماگ هوشمند میزان آب موجود در بدن ورزشکاران را محاسبه می‌کند و زمان و دمای آبی که باید مصرف کنند را به آنان نشان می‌دهند، همچنین با نصب یک مسیر یاب هوشمند، محل توضیع نوشیدنی و مایعات را به آیشان اعلام می‌کند. 

سرپرست تیم خانه ایده با اشاره به برنامه محافظت از پوست گفت: این برنامه میزان UV جذب شده پوست در مناطق مختلف را محاسبه و جهت مراقب از پوست توصیه‌های لازم را به کاربر می‌دهد. 

وی افزود: کیف هوشمند یادآور با دریافت برنامه درسی دانش‌آموزان و نصب تیکت‌هایی بر روی کتاب، دفتر و وسایل آنان در صورت فراموشی به کاربر هشدار می‌دهد. 

به نقل از دانشگاه آزاد، در مسابقات و نمایشگاه اختراعات بین‌المللی دبی از ۲۰ کشور جهان مانند ایران، کانادا، روسیه، آمریکا، عربستان، مصر، ترکیه، رومانی وعمان حضور داشتند.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا