معرفی استاد دانشگاه تهران به عنوان چهره مؤثر هیات‌های اندیشه‌ورز نخبگان

انتشارات موفقیت‌شناسی

دکتر آرمین توحیدی، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران و دبیر هیات اندیشه‌ورز استان البرز به عنوان چهره مؤثر هیات‌های اندیشه‌ورز سراسر کشور تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، دکتر آرمین توحیدی استاد دانشگاه تهران همزمان با نخستین همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان که با حضور وزیر کشور، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسؤولان بنیاد ملی نخبگان و جمعی از اعضا و دبیران هیات‌های اندیشه‌ورز از سراسر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، به عنوان چهره مؤثر در زمینه امنیت غذایی و زیستی در بخش هیات‌های اندیشه‌ورزی در استان البرز تقدیر شد.

توحیدی، استاد تمام دانشگدگان کشاورزی و منابع طبیعی و استاد وابسته دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و مدیر پژوهش و ارتباط با صنعت دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی است.

این استاد دانشگاه دارای بیش از ۲۰۰ مقاله علمی، بالغ بر ۱۰ جلد کتاب و چندین ثبت اختراع است. همچنین عضویت در کمیته‌های تخصصی سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای عالی عتف و بازرسی انجمن علوم دامی ایران از دیگر سوابق دکتر آرمین توحیدی است.

نخستین همایش ملی گفتگوی نخبگان با شعار «خیزش علمی برای حل مسائل کشور» برگزار شد و در راستای استمرار طرح ملی گفتگوی نخبگان و ارائه پیشنهاداتی به هیات‌های اندیشه‌ورز استان‌ها برای دوام فعالیت‌ها جهت رفع مسائل اساسی کشور برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا