گشایش پاویون ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۴

انتشارات موفقیت‌شناسی

 پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۴ اسپانیا آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، نمایشگاه فیتور(FITURE) از معتبرترین رویدادهای صنعت گردشگری جهان است که ژانویه هر سال در محل دائمی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID اسپانیا برپا می‌شود و فعالان صنعت گردشگری از سراسر جهان دور هم جمع می‌شوند تا علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری و تبادل تجارب اجرایی، درباره راه‌های توسعه صنعت گردشگری در مبادی و مقاصد مورد هدف خود در سراسر جهان رایزنی کنند.

چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۴ اسپانیا روز چهارشنبه – ۴ بهمن- با حضور پادشاه این کشور فعالیت خود را آغاز کرد و پاویون جمهوری اسلامی ایران که از آثار تاریخی و طراحی منحصر به فرد تخت جمشید الهام گرفته است، با حضور رضا زبیب سفیر ایران در مادرید و محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گشایش یافت.

پاویون ایران در فیتور ۲۰۲۴ در فضایی حدود ۲۰۰ متر مربع به صورت چهار طرف باز در سالن ۶ که شامل کشورهای آسیا پاسیفیک و خاورمیانه است به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری ایران اختصاص داده شده و نمایندگان ایران، در این نمایشگاه بین‌المللی با ارائه اقلام فرهنگی، تبلیغاتی، برگزاری نشست‌های مختلف با حضور دست‌اندرکاران صنعت گردشگری دیگر کشورها، به معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار ایران در حوزه گردشگری و صنایع وابسته را معرفی می‌کنند.

اجرای برنامه‌های ویژه ویدیویی، موسیقی زنده ایرانی، برپایی کارگاه‌های صنایع دستی، خطاطی و دیگر هنرهای سنتی ایران، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی ویژه شرکت کنندگان از مهمترین برنامه‌های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور، خواهد بود.

فیتور فرصتی مناسب برای مقابله با ایران هراسی

هدف از حضور در این رویداد بین‌المللی آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های ارائه شده در صنعت گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و آغاز ارتباط با مشتریان جدید، شناسایی و معرفی مقاصد جدید گردشگری و آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی است.

با توجه به موج تبلیغات رسانه‌های بیگانه برای توسعه ایران‌هراسی در کشورهای غربی، فیتور یکی از رویدادهای بین‌المللی است که می‌تواند، فرصتی برای معرفی و توسعه بیش از پیش بازار گردشگری ایران فراهم آورد.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های متعدد و مفید در اختیار دفاتر خدمات گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.

نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۴ تا ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید، دایر است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا