فیلم سنگربان منتخب دومین جشنواره بین المللی رسام

انتشارات موفقیت‌شناسی

فیلم مستند کوتاه «سنگربان» ساخته ایوب مروانی‌پور، فیلمساز خوزستانی در دومین جشنواره بین‌المللی رسام موفق به دریافت جایزه اول بخش مستند در بخش ملی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، ایوب مروانی‌پور سال ۱۳۵۹ در منطقه اهواز قدیم یا همان عامری به دنیا آمده است. با ورود به انجمن سینمای جوان اهواز در سال ۱۳۷۹ و پشت سر گذاشتن یک دوره کلاس‌های آموزش فیلم‌سازی فشرده و تصویربرداری مقدماتی به عضویت انجمن درآمد و تاکنون یکی از اعضای فعال این دفتر است. وی از آن زمان تاکنون در زمینه‌های مدیریت تولید فیلم، فیلمنامه‌نویسی و فیلمسازی فعال بوده و هست.

از جمله ساخته‌های این فیلمساز می‌توان به مستندهای «پلشهر» با موضوع معرفی پل‌های اهواز، «سفید هلالی» با موضوع سرگذشت پل سفید اهواز و «پل سیاه» با موضوع سرگذشت پل سیاه اهواز نام برد.

سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به منظور تلاش برای بازشناسی نقش موثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه‌آفرینان قهرمان و مقاومت مردان و زنان آزاده ایران اسلامی و سایر ملل و پاسداشت مدافعان و زنده‌ نگه داشتن فرهنگ دفاع در بین فیلمسازان نسل جوان دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام (دفاع مقدس و مقاومت) را با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلم (١۸٠ ثانیه‌ای، مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ) و فیلمنامه برگزار کرد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا