ابلاغ سند موسیقی پس از ۴۵ سال/ آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن از اول فروردین ۱۴۰۳

انتشارات موفقیت‌شناسی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در اولین روز فروردین۱۴۰۳ نمایشگاه بین‌المللی قرآن آغاز به کار خواهد کرد، گفت: سند موسیقی پس از ۴۵ سال از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در اولین روز فروردین نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز می‌کنیم. همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

وی در همین راستا ادامه داد: بخش‌های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره‌های کوچک برای خردسالان اماده شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه‌اندازی خواهد شد. تلاش می‌کنیم در تمامی استان‌ها در طول ماه مبارک رمضان این نمایشگاه را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت، سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند بسیار مترقی است و الان منتشر کرده‌ایم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم.

اسماعیلی گفت: بنیاد پونمایی رسماً دیروز ابلاغ شد و این بنیاد زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد یافت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.

وی درباره حضور معاونان خود در کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نیز بیان کرد: بنده جا دارد از مردم عزیز اصفهان که بسیار هنر دوست هستند تشکر کنم، همچنین از گروه اجرای کنسرت باید تشکر ویژه داشته باشم که بسیار حرفه‌ای با موضوع تأخیر در برگزاری کنسرت رفتار کردن تشکر کنم.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا