انتصاب ایمان افتخاری به سمت دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتشارات موفقیت‌شناسی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی ایمان افتخاری را به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی ایمان افتخاری را به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای ایمان افتخاری

با اعتماد به فضل الهی و بر اساس نظر مشورتی اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیران ستاد علم و فناوری، به استناد مواد ۴۱ و ۵۱ آیین نامه داخلی شورا مصوب جلسه ۸۸۹ مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ و تبصره ۱ ماده ۵ آیین نامه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، مصوب جلسه ۷۰۰ آن شورا و به منظور تحقق بند ۱۱ از ماده ۲ سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت ۳ سال به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری و دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور منصوب می‌کنم.

راهبری و مدیریت ستاد علم و فناوری، تنظیم دستور و برگزاری منظم جلسات شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، تدوین برنامه اجرایی‌سازی نقشه جامع علمی کشور، نظارت بر حسن اجرای آن و ارائه گزارش سالانه از میزان تحقق نقشه جامع علمی کشور به شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ اهتمام به روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور و تدوین، تصویب، راهبری اجرا و نظارت بر اجرای اسناد ملی و سیاست‌ها و ضوابط مورد نیاز اجرای نقشه جامع؛ همچنین اهتمام به رویکرد‌های برنامه‌محوری، نتیجه‌گرایی، استفاده حداکثری از خرد جمعی و ظرفیت هیأت‌های اندیشه‌ورز استانی، استفاده از ظرفیت اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی در انجام وظایف محوله و هماهنگی با سایر ستاد‌های این شورا از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و با همتی بلند و تلاشی بی‌وقفه در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

عبدالحسین خسروپناه
به گزارش آنا، ایمان افتخاری، عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و یک ریاضیدان ایرانی است که در حال حاضر معاون دپارتمان ریاضی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی است. افتخاری در ۱۳۹۷ تا۱۴۰۱ به ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) منصوب شد.

وی همچنین در ۱۳۹۷ موفق به دریافت جایزه بنیاد البرز به عنوان دانشمند برتر شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا