اعلام شرایط جذب عضو هیأت علمی در دانشکده علوم پزشکی

انتشارات موفقیت‌شناسی

شرایط جذب اعضای هیأت علمی در قالب تعهد ضریب k در سال ۱۴۰۳ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا؛ دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس از میان دانش‌آموختگان دکترای رشته‌های فیزیک پزشکی، بیولوژی تولید مثل، مهندسی بافت، حشره شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، علوم تشریح، انفورماتیک پزشکی، مهندسی بهداشت حرفه ای و بیوتکنولوژی پزشکی (از هر رشته یک نفر) به صورت تعهد ضریب k در رشته های مذکور هیأت علمی پذیرش می‌کند.

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به مبانی انقلاب اسلامی، قانون اساسی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه (مختص آقایان)، حداکثر سن ۴۲ سال و تأیید صلاحیت های علمی و عمومی در دانشگاه از جمله شرایط عمومی داوطلبان برای شرکت در فراخوان فوق اعلام شده است.

همچنین داشتن مدرک دکتری تخصصی (PhD) آموزشی در رشته‌های مربوطه، عدم اشتغال به تحصیل، نداشتن منع قانونی در انجام تعهدات ضریب k و عنوان رشته های متقاضی می بایستی با عنوان رشته درج شده در فراخوان مطاابقت داشته باشد نیز از شرایط اختصاصی این فراخوان است.

 متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره‌های غیر حضوری و یا دکتری پژوهش محور تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند و همچنین متقاضیانی که مشمول انجام تعهدات ضریب K  نیستند نمی‌توانند در فراخوان شرکت نمایند.

تصویر تمامی صفحات شناسنامه،  تصویر دو طرف کارت ملی، بارگذاری عکس پرسنلی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا گواهی فارغ‌التحصیلی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت دوره نظام وظیفه (مخصوص برادران)،  رزومه علمی (CV) به همراه داشتن مستندات فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی ذکر شده در آن، تصویر سند تعهد محضری آموزش رایگان در مقطع phd و آدرس پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه از جمله مدارکی است که داطلبان برای ثبت‌نام باید داشته باشند.

مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان جذب اعضای هیأت علمی در قالب تعهد ضریب k در سال ۱۴۰۳ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس دارای شرایط عمومی و اختصاصی از امروز ۵ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است.

متقاضیان جذب اعضای هیأت علمی در قالب تعهد ضریب k در سال ۱۴۰۳ می‌توانند مدارک فوق تا تاریخ فوق از طریق  آدرس پست الکترونیکی: sh.basiri@modares.ac.ir ارسال کنند.

طیق اعلام دانشگاه تربیت مدرس، در صورت احراز نادرستی اطلاعات متقاضیان در هر یک از مراحل پذیرش، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و پذیرش فرد لغو خواهد شد.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا