محسن قاسمی نفر سوم مسابقات قرآن کریم تانزانیا شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

محسن قاسمی نماینده ایران، نفر سوم مسابقات بین المللی قرائت قرآن کریم تانزانیا شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳ مرحله پایانی بیستمین مسابقات بین المللی قرائت قرآن کریم تانزانیا با میزبانی و مدیریت موسسه خدمه القرآن تانزانیا برگزار شد.

با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان با موسسه خدمه القرآن کریم، محسن قاسمی بعد از موفقیت در آزمون‌های مقدماتی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، برای حضور در مسابقات به تانزانیا دعوت شد. علاوه بر وی ۱۲ قاری مطرح بین‌المللی دیگر از کشور‌های تانزانیا و زنگبار، پاکستان، مصر، ترکیه، آفریقای جنوبی، بنگلادش، مغرب، اندونزی و کومور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کمیته داوری مسابقات به ریاست شیخ علی شمیس از مصر و با حضور شیخ محمد الغزوانی و شیخ مطیع الرحمان المسکاری از کشور مغرب، اسامه الهواری از مصر، شیخ عبدالوهاب الصراری از یمن، سید صالح الأهدل از کنیا، شیخ اسماعیل لونت از آفریقای جنوبی و شیخ عبدالله المنذری و عبدالمنان محمد از تانزانیا تشکیل شد.

بعد از اجرای قرائات، نفرات برتر مسابقات به شرح زیر اعلام شد:
۱- الیاس المهیاوی از کشور مغرب؛ نفر اول
۲- شهاب احمد از مصر؛ نفر دوم
۳- محسن قاسمی از ایران؛ نفر سوم

در مراسمی به هر کدام از برگزیدگان جوایزی اهداء شد. مهمان ویژه مسابقات، حسین موئینی رئیس جمهور زنگبار بودند. او با اشاره به حدیث شریف “خَیْرُکُمْ مَنْ تَعَلَّمَ القُرآنَ وَعَلَّمَهُ” برگزاری این گونه مسابقات را جزو بهترین سیاست‌ها و برنامه‌های مسلمانان دانست که باید همه آحاد مسلمانان و موسسات اسلامی در حد توان در ارتقای آن بکوشند.

مرحله نهایی مسابقات در مرکز همایش‌های بین المللی جولیس نایرره با حضور گسترده مسلمانان قرآن دوست تانزانیا و شخصیت‌های مختلف فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا