برگزیدگان رویداد الگوها و راهکارهای نوین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، محمد سعید سیف اظهار کرد: پس از بررسی ایده‌های ارسال شده توسط کمیته داوران، ۱۴ ایده برای ارائه شفاهی در دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت انتخاب شده که از این میان از سه ایده به عنوان ایده برگزیده با جوایز نقدی و هدایای نفیس تقدیر به عمل آمده است.

سیف افزود: دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات مفید به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری رویدادی تحت عنوان “دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت” کرد.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم ادامه داد: پس از بررسی ایده‌های ارسال شده توسط کمیته داوران، بیش از نیمی از ایده‌های دریافت شده مورد پذیرش واقع شده‌اند. همچنین ۱۴ ایده برای ارائه شفاهی انتخاب شده که از این میان از سه ایده به عنوان ایده برگزیده با جوایز نقدی و هدایای نفیس تقدیر به عمل آمده است.

این رویداد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان و فرهیختگان در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نوین در برقراری ارتباط مؤثر میان دانشگاه با جامعه و صنعت به مناسبت هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار شد که با استقبال علاقه‌مندان بسیاری مواجه شد.

خلاصه ایده‌های شرکت‌کنندگان این رویداد در کتاب خلاصه ایده‌ها چاپ و منتشر خواهد شد.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا