شاخص‌های سطح‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی یکی از المان‌های اکوسیستم نوآوری و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: از اهداف مراکز رشد می‌توان به ایجاد شرکت‌های نوپا، تولید محصولات و خدمات فناورانه اشاره کرد.

وی افزود: مراکز رشد دانشگاه در راستای اشتغال‌زایی و حمایت از ایجاد کسب و کارهای نوپا برای دانشجویان وبینارها و کارگاه‌های آموزشی، استارت‌آپ ویکندها، چالش‌های فناوری و رویدادهای فناورانه برگزار می‌کند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس شاخص‌های مختلفی سطح‌بندی خواهند شد که از جمله این شاخص‌ها می‌توان به فضاها، تعداد دوره‌های برگزار شده، تعداد هسته‌های واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد، تعداد محصولات تولیدشده، درآمدها و هزینه‌های مرکز رشد اشاره کرد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه مراکز رشد دانشگاه بر اساس مستندات ارسالی و بازدیدهای میدانی توسط اداره کل کارآفرینی و مراکز رشد ارزیابی شده و پس از تأیید شورای سیاست‌گذرای و راهبری مراکز رشد سطح‌بندی می‌شوند، اظهار کرد: با تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از این پس میزان حق سرپرستی مدیران مراکز رشد دانشگاه بر اساس سطح‌بندی مرکز رشد تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا