معرفی منتخبین پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی، پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد» با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، ملی و بین‌المللی، عصر روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینما فلسطین به کار خود پایان داد.

جوایز برگزیدگان با حضور حسن ملکی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سعید پوراسماعیلی داور جشنواره، علیرضا دهقان داور جشنواره، محمود امانی تهرانی رئیس شورای عالی آموزش و پرورش، سیدامیر هاشمی دبیر سابق جشنواره فیلم «رشد»، حجت الاسلام حمید محمدی مشاور عالی ریاست سازمان پژوهش، علیرضا گلپایگانی داور بخش پویانمایی، علیرضا کاویان راد داور جشنواره اهدا شد.

برگزیدگان بخش دانش آموزی

دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول بخش دانش آموزی به فیلم داستانی «خاطره می‌سازیم» به کارگردانی ملیکا آقایی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه دوم به فیلم مستند «ازدواج‌های مرده» به کارگردانی نگین نجاری، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم به فیلم پویانمایی «ترس» به کارگردانی محمد سهیل انصاری، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم به فیلم پویانمایی «انتخاب» به کارگردانی زهرا (مبینا) حمزه اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز به فیلم مستند «عبای زرین» به کارگردانی پریا حسین‌زاده و فیلم پویانمایی «نبض» به کارگردانی مریم کریمی اهدا شد.

برگزیدگان بخش معلمان فیلمساز

در بخش ملی معلمان فیلمساز، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم مستند «مهمان» به کارگردانی میلاد اسماعیلیان و دانیال اسماعیلیان اهدا شد.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی نیز به فیلم داستانی «مثقال» اثر جواد مولانیا و فیلم پویانمایی «زیست شناسان کوچک» به کارگردانی فهیمه ذبیحی سلطانی اهدا شد.

در بخش دانشجو معلمان، نیز دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم مستند «موج اول» به کارگردانی زهرا مسلمی‌پور، لوح تقدیر و جایزه نقدی به فیلم مستند «پیر فرهنگ آذربایجان» به کارگردانی فرامرز مهدی‌زاده و فیلم مستند «سه روز و یک قرن» به کارگردانی لطیف فتاحی اهدا شد.

برگزیدگان فیلم‌های بلند داستانی

تندیس زرین و جایزه نقدی در این بخش به فیلم داستانی بلند «پیله و پروانه» به کارگردانی محمد صالحی‌نژاد از ایران اهدا شد.

تندیس سیمین به فیلم داستانی بلند «دوچرخه» به کارگردانی کانجان کیشور نات از هندوستان و دیپلم افتخار به فیلم پویانمایی «مأموریت آب» به کارگردانی اَلوارو کَسِرِس از ونزوئلا اهدا شد.

برندگان بخش پویانمایی بین‌الملل

در بخش پویانمایی بین‌المللی تندیس زرین و جایزه نقدی به فیلم «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا از ایران، تندیس سیمین و جایزه نقدی فیلم «بادهای پائیزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» اثر صادق جوادی از ایران اهدا شد. همچنین دیپلم افتخار مشترکا به فیلم‌های «جوجه آشیانه» به کارگردانی مارات والریویچ ناریمانوف از روسیه و «ایان، یک داستان ت اثر برانگیز» به کارگردانی اَبِل گولد فَرب از آرژانتین اهدا شد.

برندگان فیلم‌های داستانی کوتاه

در بخش فیلم کوتاه داستانی تندیس زرین به فیلم «سرآغاز» اثر ساندیپ کومار ورما از هندوستان، تندیس سیمین و جایزه نقدی به فیلم «وضعیت اورژانسی» به کارگردانی مریم اسمی‌خانی از ایران و دیپلم افتخار و جایزه نقدی «سفیدپوش» اثر رضا فهیمی تعلق گرفت.

در ادامه هیات داوران بخش داستانی کوتاه دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به بازیگر نقش اصلی فیلم «سفیدپوش»، دانش‌آموز امیرعلی رزاقی اهدا کرد.

برگزیدگان بخش مستند کوتاه

تندیس زرین و جایزه نقدی به فیلم مستند کوتاه «نادره‌کار» به کارگردانی منوچهر مشیری اهدا شد.

تندیس سیمین و جایزه نقدی به فیلم مستند کوتاه «کاک ئیرج» به کارگردانی جمشید فرجوند فردا اهدا شد.

هیات داوران ضمن تقدیر از فیلم «فقط یک روز دیگر» به کارگردانی ایوژنی یولیکوف از روسیه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را مشترک به فیلم‌های «سارِوُ» به کارگردانی محمد عبدالهی، «خانجان» به کارگردانی بابک طاهری اهدا کرد. همچنین هیات داوران بخش مستند کوتاه دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به دانش‌آموز بهدیس سوری نسب شخصیت اصلی فیلم مستند «نازگل» تقدیم کرد.

برندگان بخش مستند بلند

تندیس زرین و جایزه نقدی به فیلم مستند بلند «یک کاج، صد گنجشک» به کارگردانی سید هاشم مرتضویان، اهدا شد.

در ادامه جایزه نقدی به فیلم مستند بلند «مسافر فوکوشیما» اثر معصومه نورمحمدی از ایران و دیپلم افتخار به فیلم مستند بلند «ماهی کپور» به کارگردانی لورنتسو اسکوارچا از کشور ایتالیا اهدا شد.

هیات داوران، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش پژوهش را نیز رضا مجلسی برای فیلم مستند «طلارودان» اهدا کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا