همرسان برای ازدواج دانشجویی فعال می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، حجت الاسلام علی تقوی با اشاره به برنامه‌های جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها درباره ازدواج دانشجویی گفت: برنامه همسفر تا بهشت که در مشهد مقدس برای دانشجویان برگزار می‌شد به خاطر شرایط کرونا تعطیل شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مدیریت خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در حال برنامه ریزی در این خصوص است برای اینکه مخاطب ما فقط دانشجویانی نباشند که ازدواج کرده‌اند، یک سایت برای کل دانشجویان کشور طراحی می‌شود تا قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد ازدواج به دانشجویان مشاوره دهد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: همچنین سایت همرسان طراحی شده است که در این سایت برای ازدواج‌های خوب دانشجویی واسطه شویم، برنامه‌های خوبی در زمینه ازدواج‌های دانشجویی به صورت پایلوت در دانشگاه‌ها در حال اجرا است و بعد از شناسایی ضعف سایت‌های مذکور فعالیت خود را به صورت سراسری آغاز خواهد کرد.

وی افزود: بزودی سند ازدواج دانشگاهیان تدوین می‌شود و اکنون مراحل مقدماتی آن برای اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دریافت کند در حال طی شدن است. اگر این سند تصویب شود هم افزایی خوبی در دستگاه‌های مرتبط با ازدواج ایجاد می‌شود که برکات خوبی برای ازدواج دانشجویان دارد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا