مقام اول دانشگاه امیرکبیر در زمینه فعالیت‌های شرکت دانش‌بنیان

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، روز سه شنبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی در افتتاحیه صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه افزود: در دانشگاه امیر کبیر موضوع توسعه شرکت های دانش بنیان مورد توجه است و اکنون به مقام نخست در تعداد شرکت های دانش بنیان در میان دانشگاه های کشور دست یافته ایم.

وی افزود: در حال حاضر ۳۱۵ شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعال هستند که همچنان نیز شاهد تقاضا برای استقرار شرکت دانش بنیان در دانشگاه هستیم.

رییس  دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مدل های بسیار خوب حمایتی از شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه صنعتی اشاره و تاکید کرد: باتوجه به این حمایت ها شاهد رشد شرکت های دانش بنیان در دانشگاه بوده ایم.

معتمدی اظهار داشت: درحال حاضر هشت دانشکده  این دانشگاه دارای مرکز نوآوری هستند که در سال جاری برنامه داریم بر تعداد این مراکز بیافزاییم.

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زودی شروع به کار می کند

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم در ایم مراسم گفت: فعالیت پارک علم و فناوری این دانشگاه به زودی آغاز می شود.

حسین حسینی تودشکی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از وزارت علوم درخواست کرد که مرکز نوآوری آن تبدیل به پارک علم و فناوری شود که این درخواست عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: مجوز راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ شده و این موضوع در دستور کار جلسه آینده شورای گسترش وزارت علوم قرار گرفته است که مراحل نهایی طی شود.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: همچنین با تلاش های صورت گرفته توانستیم در بودجه سال جاری ردیف اختصاصی برای پارک علم و فناوری دانشگاه تعیین کنیم.

حسینی تودشکی  خاطرنشان کرد: با راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شاهد تحول و رونق جدیدی در حوزه نوآوری و فناوری دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا