پژوهشگران جهاد دانشگاهی به فناورانی ساخت کریستالیزاتورهای صنایع فولاد ریزی دست یافتند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، رکز «آذرخش» سازمان جهاد دانشگاهی تهران به همت اعضای گروه طرح فناورانه خود، موفق به ساخت نمونه بزرگ از صفحات کریستالیزاتور صنایع فولادریزی شده است.

صفحه کریستالیزاتور بزرگ جهت ارزیابی عملکرد، در معرض ریخته‌گری بیش از ۲۰ هزار تن مذاب فولادی قرار گرفته و کارفرما پس از بررسی و انجام آزمون‌های لازم، ضمن اعلام حفظ کیفیت محصول، تاییدیه رسمی عملکرد صفحه فوق را صادر کرد.

طبق اعلام کارشناسان بهره‌بردار کارفرما، پیش‌بینی می‌شود صفحه مورد نظر تا ۱۳۰ هزار تن دیگر قابل استفاده باشد.
دکتر «مسعود کمبرانی»، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طی پیامی ضمن تقدیر از زحمات همکاران مرکز آذرخش، تکمیل طرح فناورانه ساخت کریستالیزاتورهای عریض صنایع فولادریزی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بدینوسیله، ضمن تبریک این موفقیت به تمامی اعضای جهاد دانشگاهی و صنایع فولادریزی کشور، به‌ویژه اعضای طرح فناورانه و کلیه همکارانی که در طرح کریستالیزاتور از ابتدا فعالیت داشته‌اند، هم‌چنین دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی و دکتر «طیبی» ریاست محترم جهاد دانشگاهی که با حمایت‌های بی‌دریغ‌شان موجب تسریع در فرآیند فعالیت‌های این دستاورد بزرگ شدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند منان برای یکایک عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون در مسیر پیش‌روی طرح را دارم.

این موفقیت آغاز راه تجاری‌سازی و تولید صنعتی این محصول است که با تلاش اعضای محترم سازمان جهاد دانشگاهی تهران به ویژه مرکز تحقیقات و فناوری فرآوری مواد ویژه فلزی این مهم، دور از دسترس نخواهد بود. سازمان جهاد دانشگاهی تهران امید دارد تجاری‌سازی این محصول که در ابتدای راه است، با حمایت‌های دفتر مرکزی و با پشتوانه بومی‌سازی صنایع بزرگ فولادریزی به سرانجام برسد و در سال رفع موانع تولید شاهد تولید انبوه این محصول استراتژیک کشور باشیم.


انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا