جایزه ویژه جشنواره تگزاس آمریکا به هفت و نیم رسید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، هفت و نیم ساخته نوید محمودی در ششمین دوره جشنواره Indie Meme Film Festival, Texas, USA توانست جایزه تقدیر ویژه هیات داوران را دریافت کند.

هفت و نیم به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی به همراه ۱۶ فیلم دیگر از جنوب آسیا در این جشنواره رقابت کرد و از طرف هیات داوران مورد قدردانی قرار گرفت.

این جشنواره در تگزاس برگزار شد و فیلم هفت و نیم ۲ نمایش داشت. نوید محمودی به صورت آنلاین در جلسه پرسش و پاسخ حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

هفت و نیم دارنده غزال طلایی جشنواره استرالیا محصول مشترک ایران و افغانستان است که سال گذشته در جشنواره بین المللی فیلم بوسان افتتاح شد.

فیلم برادران محمودی داستان زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود روایت می‌کند.

شرکت دریم لب فیلمز به مدیریت نسرین میرشب پخش کننده بین الملی فیلم برادران محمودی است.

ندا جبرائیلی، هستی مهدوی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، افسانه کمالی، متین حیدری نیا، شادی مختاری، آتیه جاوید، محمدرضا غفاری، علیرضا کمالی، حسین مهری، رویا جاویدنیا، علیرضا استادی، هانیه قاسمی، روژان تقی زاده، زهرا بهروزمنش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده، فاطمه صادقی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند؛ هفت و نیم قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا