همکاری با علاقه‌مندان به خبرنگاری، کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها

انتشارات موفقیت‌شناسی

بدینوسیله به اطلاع علاقه‌مندان به خبرنگاری، کارشناسان، اساتید و فعالان حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی می‌رساند که پایگاه خبری موفقیت‌شناسی در راستای اهداف خود آماده همکاری با اندیشمندان و فرهیختگان عرصه علم و فرهنگ است.

قابل ذکر است که زمینه مجوز این رسانه که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است «فرهنگی و اجتماعی» است. ازاین‌رو، قصد داریم در موضوعات ذیل به تولید و نشر اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و یادداشت‌های شما عزیزان اقدام نماییم.

با توجه به این که نام رسانه موفقیت‌شناسی است، درنتیجه هدف ما این است که بیشتر اخبار و مطالب تولیدی این رسانه درباره موفقیت‌ها، راه‌های رسیدن به موفقیت، رفع موانع موفقیت و آسیب‌شناسی درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد.

موضوعات اجتماعی: آموزش و پرورش، پزشکی و بهداشت و سلامت، بهزیستی، زنان و خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان، رفاه و تامین اجتماعی، مدیریت بحران، آسیب‌های جامعه، حقوقی و قضایی، شهری، محیط زیست، هلال احمر، انتظامی و حوادث، ایثار، مسئولیت‌های اجتماعی، کار و کارآفرینی

موضوعات فرهنگی: قرآن و معارف، فرهنگ عمومی، اندیشه، کتاب و ادبیات، گردشگری، سینما و تئاتر، تلویزیون و رادیو، موسیقی، میراث فرهنگی، ایران‌شناسی، رسانه، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، فعالیت‌های دینی، تاریخ، سایر حوزه‌ها

  • همچنین در خصوص روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و ورزش نیز پذیرای اندیشه و مطالب اساتید و کارشناسان گرامی هستیم.

حمایت از خبرنگاران

به‌دلیل این که زحمات شما عزیزان بدون پاسخ نماند، بعد از یک سال پس از ثبت‌نام نام شما در اداره مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صندوق اعتباری هنر برای استفاده از مزایای مادی، معنوی و خدماتی آن معرفی می‌شوید. همچنین این صندوق با صدور «هنر کارت» یک مدرک رسمی به شما خواهد داد که کلیه خدمات آن از طریق این کارت صورت خواهد پذیرفت. ازاین‌رو، داشتن یک کارت شناسایی معتبر در جهت شناسایی شخصیت هنری، حقوقی و اداری شما در سازمان‌ها و همچنین ثبت یک رزومه هنری رسمی در ایران بسیار مفید خواهد بود.

شایان ذکر است که علاوه بر اقدامات ارزنده قبلی توسط صندوق اعتباری هنر که شامل بیمه تکمیلی، بیمه تامین اجتماعی و پرداخت کمک مستمری به هنرمندان بود. این صندوق به تازگی در حال صدور هنرکارت برای هنرمندان است.

مزایای هنر کارت: حدود ۳۰ مورد خدمت رسانی در هنر کارت وجود دارد. مانند:

  • یک کارت شناسایی معتبر در جهت شناسایی شخصیت هنری، حقوقی و اداری هنرمندان
  • تسهیل در امور ارائه خدمات صندوق اعتباری هنر به اعضاء
  • واریز مبالغ ویژه و کمک هزینه‌ها برای هنرمندان
  • برگشت بعضی خریدها و هزینه‌ها توسط هنرمندان و…

برای اطلاع بیشتر از مزایای هنر کارت اینجا را کلیک کنید.

نحوه جذب خبرنگاران

١- متقاضیان پس از تائید صلاحیت عمومی و تخصصی نسبت به تهیه خبر بر اساس سیاست‌هاى اعلام شده توسط باشگاه خبرنگاران موفقیت‌شناسی براى ارسال خبر اقدام می‌نمایند.

٢- پس از یک ماه از فعالیت، برای خبرنگارانى که حداقل ۶خبر موثر داشته باشند و امتیاز مناسبى را اخذ کنند، کارت خبرنگارى توسط پایگاه خبری موفقیت‌شناسی صادر مى‌شود.

٣- جذب خبرنگار افتخاری هیچ‌گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای پایگاه خبری موفقیت شناسی در برنداشته، اما در صورتی که این پایگاه خبرى نیاز به جذب خبرنگار ثابت یا حق‌التحریر داشته باشد، خبرنگاران افتخاری فعال در الویت خواهند بود.

۴- در هر سال از خبرنگاران افتخارى برتر، تقدیر و لوح خبرنگار برتر اعطاء خواهد شد.

۵- اخبار، گزارش، یادداشت، مقاله و مصاحبه با درج نام خبرنگار منتشر خواهد شد.

شرایط جذب

١- داشتن حداقل مدرک کارشناسى براى رشته هاى غیرمرتبط و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسى که در دانشکده‌هاى علوم ارتباطات و خبر دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند
2- عدم سوءپیشینه کیفرى

مدیرمسئول

محمدعلی نژادیان

راه‌های ارتباطی

09128237336

successology@yahoo.com

درباره رسانه موفقیت‌شناسی

برای مشاهده اهداف اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده خط‌ مشی اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده تاریخچه موفقیت‌شناسی اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده زندگی‌نامه موسس موفقیت‌شناسی اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات پایگاه خبری موفقیت‌شناسی در سامانه جامع رسانه‌های کشور لطفا کلیک کرده و یا از طریق کد QR ذیل مشاهده بفرمایید.

Concessionaire, Managing Director and Editor in Chief

  Mohammadali Nejadian

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا