اجرای سیاست های جدید گوگل برای حفاظت از کودکان

انتشارات موفقیت‌شناسی

گوگل تصمیم دارد سرویس های خود را برای کاربران نوجوان و کودک ایمن کند. به همین دلیل قابلیت ردیابی مکانی این دسته از کاربران و همچنین تبلیغات هدفمند برای کاربران جوان نیز خاموش می شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، گوگل تصمیم دارد فرایند هدفمند سازی تبلیغات براساس سن، جنسیت یا علایق را برای افراد کمتر از ۱۸ سال ممنوع کند.

همچنین این شرکت تصمیم دارد قابلیت «تاریخچه موقعیت مکانی» را در سراسر جهان برای کاربران کمتر از ۱۸ سال خاموش کند. این قابلیت اطلاعات مکانی کاربر را ردیابی می‌کند. در کنار موارد گفته شده گوگل فرایند مسدود سازی تبلیغات مبتنی بر گروه‌های سنی را برای افراد زیر ۱۸ سال گسترده‌تر و علاوه بر آن فیلترهای جستجوی ایمن برای این دسته از کاربران فعال می‌کند.

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد مشغول ارائه سیاست جدیدی برای تمام کاربران زیر ۱۸ سال و والدین یا قیم آنها است تا در صورت درخواست، تصاویر افراد زیر سن قانونی از نتیجه جستجوی گوگل حذف شود. البته این بخشی از تغییرات شرکت در خصوص کاربران زیر سن قانونی است.

این درحالی است که پیش از این بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین به دلیل تأثیرشان بر ایمنی، حریم خصوصی و سلامت کاربران کودک و نوجوان تحت بررسی‌های موشکافانه قانونگذاران و رگولاتورها بوده‌اند.

میندی بروکس مدیر عامل بخش کودکان و خانواده‌های گوگل در این باره می‌گوید: برخی کشورها در حال تصویب قوانینی در این حوزه هستند. ما علاوه بر اطاعت از این قوانین، به دنبال راه‌هایی هستیم تا سرویسی سازگار با قوانین و همچنین قابلیت‌های برای کنترل سرویس برای کودکان و نوجوانان در سراسر جهان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا