افتتاح اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در البرز

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، فریدونی محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از افتتاح اولین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در استان البرز خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر و همکاری نهادهای مربوطه این امر مهم در استان تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، بیان کرد: با وجود هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین گردشگرپذیر بودن استان نیاز به ایجاد نمایشگاهی برای عرضه این محصولات احساس است.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه با همکاری شرکت حامیان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانیان با سرمایه گذاری بالغ بر 18 میلیارد ریال و در فضایی به وسعت 600 متر مربع در طبقه همکف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمدی عنوان کرد: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی و هنرهای سنتی تولید شده به ویژه در کارگاه های تولیدی سطح استان از قبیل منبت، معرق، قلم زنی، چرم دوزی، گلیم بافی، شیشه، لعاب، سفال و … در معرض دید عموم گذاشته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: این اداره کل به عنوان حامی هنرمندان و متولی امور فرهنگی در استان، همواره دغدغه حمایت از هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی را داشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این نمایشگاه بدون برگزاری مراسم افتتاحیه فعالیت خود را آغاز کرد.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا