آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی تصویب شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

جلسه ۸۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حاشیه این جلسه و در تشریح مصوبات اظهار داشت: در این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو مصوبه به تصویب و یک گزارش مهم ارائه شد که مصوبه اول آئین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی و نخبگان و میراثداران تمدنی بود که بر اساس آن و شاخص‌های معین شده درجه و رتبه‌بندی هنرمندان این حوزه انجام می‌شود.

خسروپناه همچنین مصوبه دیگر این شورا را تشکیل هیئت مرکز جذب دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس این مصوبه اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مرکز جذب این دانشگاه معین شدند و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه فرهنگیان بر اساس فرآیندهای مشخص شده در این هیئت تعیین خواهند شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه از ارائه گزارش تفصیلی اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش توسط وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد.

اظهار کرد: پس از ارائه این گزارش اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به بحث و تبادل‌نظر پیرامون آن پرداختند و مقرر شد نقشه راه این سند تا دو ماه آینده به شورای عالی ارائه شده تا به تصویب نهایی برسد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا