موفقیت ۸ کودک هنرمند ایرانی در کسب جایزه و دیپلم افتخار مسابقه نقاشی ژاپن

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو آی» کشور ژاپن برگزیده شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا،‌ بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو آی» با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۴هزار و ۶۸۹ اثر از ۸۰ کشور، هشت کودک هنرمند ایرانی موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

بنا بر اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیلین علیزاده عضو کانون جهرم فارس و مائده طاهری از گلپایگان اصفهان هر دو ۱۲ ساله جایزه اول بخش بین‌الملل این مسابقه را از آن خود کردند.

بر همین اساس مهرسا محمدحسنی ۹ ساله از کانون رودسر گیلان، نیروانا روستایی ۱۰ ساله از اهواز، نیلوفر افشاری ۱۵ ساله از پیرانشهر آذربایجان غربی و الهه ستوده عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی‌هنری کانون جهرم در استان فارس دیپلم افتخار بخش بین‌الملل را دریافت کردند.

 هم‌چنین پانیسا ممتازیان ۷ ساله عضو کانون اهواز خوزستان جایزه ویژه‌ هیات داوراناین رویداد بین‌الملیل نقاشی با محور محیط زیست را دریافت کرد.

در عین‌حال محمدمانی ربیعی ۱۱ ساله از تهران نیز که به صورت مستقل در این رویداد شرکت کرده بود موفق به کسب جایزه ویژه و دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی نقاشی شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۶۶ اثر نقاشی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری در بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شرکت کرده است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا