در طرح خلیل خدمات مشاوره روان‌شناسی به مناطق محروم همدان ارائه می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح جهادی “خلیل”برای ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی به مناطق محروم استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این افتتاحیه، بیان کرد :قبل از انقلاب یکی از مهمترین اتفاقاتی که افتاد گروه جهادی بوده است که با همت و تلاش بسیار باعث شده تا به امروز ادامه پیدا کند و برای پیشرفت این کار باید تمام موانع سر راه را برداریم .

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در ادامه خاطر نشان کرد : برای پیشرفت در کار جهادی باید تفکر جهادی را هم در نظر بگیرم و با قدرت، معضلات اجتماعی استان را کاهش دهیم .

وی یاد آور شد: واقعا تأسف بار است وجود مدیرانی که تنها به دنبال قدرت و پول هستند و هیچ کاری برای کاهش معضلات و اشتغالزایی در جامعه نمی‌کنند و امیدواریم با کمک و تلاش این گروه جهادی به کاهش مشکلات در استان کمک شود.

وی تصریح کرد: کار اساسی و مهمی که در بحث روان‌شناسی و مشاوره مطرح بوده، آسیب شناسی است که با آن می‌توان به مشکلاتی مانند اشتغال و زندانیانی که به خاطره مواد مخدر در زندان هستند، بپردازیم .

مدیر گروه جهادی ساعد نیز در آیین افتتاحیه طرح بزرگ “خلیل” بیان کرد: طرح جهادی خلیل برای اولین بار در کشور به‌منظور ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی تخصصی به‌صورت پایلوت به‌مدت یک سال در مناطق محروم و حاشیه شهر استان همدان اجرایی می‌شود.

دکتر یاسر عزیزی سعید با بیان اینکه مرحله اول این طرح شامل سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بسیج و نیروی انتظامی است، افزود: افرادی که نیازمند مشاوره تخصصی هستند به  گروه جهادی معرفی می‌شوند تا خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این طرح تعدادی از افراد فارغ‌التحصیل در رشته روان‌شناسی که شاغل هستند ارائه خدمات مشاوره را برعهده دارند به ویژه دانشجویانی که سال آخر رشته روان‌شناسی را سپری می‌کنند دوره کارآموزی را خواهند گذراند و زیر نظر متخصصین روان‌شناسی و مشاوره که خدمات حرفه‌ای به مردم ارائه می‌دهند آموزش لازم را می‌بینند.

عزیزی سعید  خاطر نشان کرد : تا کنون مبلغ  ۲۰ میلیون تومان از طرف خود گروه جهادی برای افرادی که از مشاوره برخوردار نبودند مانند افراد کم درآمد در مناطق محروم هزینه شده و هیچ کمکی از طرف مسئولین استان دریافت نکرده‌ایم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا